dilluns, 25 de febrer del 2008

ELS ORIGENS DE LA MEVA PARTICULAR TRANSCATALUNYA

Tot comença quan decideixo fer la meva primera ruta "Seriosa", traçada mitjançant mapes i ortofotos, partint d'una petitíssima base de tracks meus. Alguns d'aquests inclús són fruit de la casualitat. La primera idea no era pas fer cap Transcatalunya, o travessa de Catalunya en 4x4. Ja n'hi ha algunes publicades a Internet.

L'idea de fer la Transcat, doncs, sorgeix desprès d'adonar-me que tinc una ruta preciosa que uneix Santpedor amb Bagà, i una altra, feta recentment, que uneix La Llacuna amb Manresa.
De Bagà a Masella fa temps que ho vull intentar per un camí que no tinc ni idea de com està, i de Masella, doncs es podria anar cap al pantà de Boadella per acabar al Cap de Creus, per aquí ja conec moltes pistes i inclús tracks d'alguna Transpirinenca.
I pel Sud, des del Pla de Manlleu...doncs tot és posar-s'hi.
En aquest blog aniré plasmant com evoluciona aquesta Transcat, i entretant, aniré explicant i deixant informació d'altres rutes que faig, ja sigui aprofitant tracks descarregats d'Internet, com fent-les jo amb els plànols, com perdent-me!